Bijzonder blij zijn wij met het vertonen van een filmpje in meer dan 300 tankstations in Nederland.
Het bedrijf RAP-media (waarvan de eigenaars zelf gedupeerd zijn) hebben dit mogelijk gemaakt Het filmpje is gemaakt door hnldesign. Hieronder kunt u het filmpje afspelen.
Over RAP Media RAP Media beheert en exploiteert sinds 2008 een netwerk van op ooghoogte bij de afrekenbalie geplaatste screens in ruim 325 tankstations door heel Nederland. Op deze screens worden afwisselend binnen een repeterende ‘loop’ van 2 minuten shopaanbiedingen en maximaal 6 regionale en landelijke advertentiecampagnes getoond. Maandelijks worden via dit digital signage / narrowcasting kanaalca. 7 miljoen automobilisten bereikt! Gedurende de maand mei hebben de eigenaren van RAP Media, de twee broers Elmer en Hessel de Vries, een van deze exclusieve advertentieposities geheel beschikbaar gesteld voor het initiatief ‘bijtelling youngtimer’. Waarom? Omdat de broers zelf fervent youngtimer rijder zijn (Alfa 75 V6 en BMW M5 Touring) en het belachelijk vinden dat de ondernemer weer extra getroffen wordt door een verhoging van de jaarlijkse bijtelling met wel 1000%!
Over hnldesign Achter hnldesign schuilt freelance designer Klaas Leussink. Sinds zijn opleiding als Multimedia Engineer in 2001 richt hnldesign zich op het produceren van digitale en print-media. Zijn werk bestaat onder meer uit het ontwikkelen van corporate identities, creatieve webconcepten, video (post-)productie, muziek, logo's en het vormgeven van print- en online advertenties. Daarnaast is hnldesign gespecialiseerd in het ontwikkelen van originele Wordpress en Drupal design templates. hnldesign heeft onder andere gewerkt voor Jamba(Jamster) en werkt veel samen met startende ondernemingen. Voor meer informatie over hnldesign of om in contact te komen met Klaas Leussink, bezoek http://www.hnldesign.nl/.